Meetbare resultaten met Google Ads

Google Ads (voorheen AdWords) is een populair advertentieprogramma waarmee je jouw advertenties in de zoekmachine van Google, maar ook automatisch op verschillende relevante websites kunt publiceren. Alle prestaties zijn via Google Ads inzichtelijk, zodat campagnes bijgestuurd en geoptimaliseerd kunnen worden.

Je kunt jouw Google Ads (en social) campagnes aan ons uitbesteden maar uiteraard kun je de campagnes ook รฉรฉnmalig laten optimaliseren.

adwords screenshot op imac en ipad

Wat wij doen in nรฉt geen 2 minuten

Google Ads is een efficiรซnte manier om snel resultaat te genereren. Zeker in vergelijking met zoekmachineoptimalisatie zul je merken dat een Google Ads-campagne vrijwel direct leidt tot meer sales of het behalen van een andere doelstelling. Sites met (nog) weinig autoriteit kunnen zich middels een Google Ads-campagne als het ware inkopen op een hoge positie binnen Google, zelfs hoger dan de organische zoekresultaten.

Waarom kiezen vooradOrbit marketing?ย 

Persoonlijke aanpak

Wederzijds vertrouwen staat voor ons centraal. Op een actieve en persoonlijke manier bouwen wij elke dag weer aan dit vertrouwen door het beste resultaat voor jou te realiseren.

Resultaatgedreven

De online wereld verandert continu. Met onze flexibele en resultaatgedreven mentaliteit spelen we in op de nieuwste ontwikkelingen en zetten we jouw budget optimaal in.

Geen vaste contracten

Bij ons zit je nergens aan vast, want flexibiliteit vinden we erg belangrijk. Je bent helemaal vrij om zelf te bepalen hoe en wanneer je gebruik maakt van onze diensten, zonder verplichtingen.

Meer rendement met geoptimaliseerde campagnes

Het is relatief gemakkelijk om snel even een Google Ads-advertentie aan te maken. Toch is de kans zeer groot dat je dan veel meer betaalt dan nodig is. De kosten per klik zijn namelijk afhankelijk van een groot aantal factoren, waaronder de kwaliteitsscore van jouw advertentie(s). Hoe hoger deze score, des te minder je per klik betaalt.

De kwaliteitsscore is onder meer afhankelijk van het doorklikpercentage (CTR), de relevantie van de zoekwoorden en je advertentietekst, maar ook de kwaliteit van de landingspagina speelt een rol. Daarnaast is het mogelijk om de advertenties door A/B-testen steeds verder te optimaliseren. Een dergelijke optimalisatie heeft tot resultaat dat de kosten per bezoeker of conversie sterk zullen dalen. Sterker nog, het 'er even bij' doen van een Google Ads-campagne resulteert vaak in campagnes met een negatieve ROI.

Wij zorgen ervoor dat jouw campagnes altijd optimaal draaien waardoor er altijd het maximale uit het onlinemarketingbudget gehaald kan worden.

spaarvarken met muntgeld

Enkele van onze klanten

fd het financieele dagblad logo kleur
fitmanager logo kleur
Vitstore logo
stethoscoopspecialist logo kleur
Woonzorg Nederland logo kleur
10 tips voor effectieve Google Ads campagnes
Download het Gratis E-book met daarin 10 praktische tips voor het opzetten van Google Ads campagnes.
Download eBook 10 tips
close-image