Meetbare resultaten met Google AdWords

Google AdWords is een populair advertentieprogramma waarmee je jouw advertenties in de zoekmachine van Google, maar ook automatisch op verschillende relevante websites kunt publiceren. Alle prestaties zijn via AdWords inzichtelijk, zodat campagnes bijgestuurd en geoptimaliseerd kunnen worden.

AdWords zorgt ervoor dat jouw advertenties worden gezien door gebruikers voor wie deze relevant zijn. Het mooie van AdWords is dat je op deze manier mensen kunt bereiken die al op zoek zijn naar de producten of diensten die jij levert!

adorbit-imac-screen

AdWords is een efficiënte manier om snel resultaat te genereren. Zeker in vergelijking met zoekmachineoptimalisatie zul je merken dat een AdWords-campagne vrijwel direct leidt tot meer sales of het behalen van een andere doelstelling. Sites met (nog) weinig autoriteit kunnen zich middels een AdWords-campagne als het ware inkopen op een hoge positie binnen Google, zelfs hoger dan de organische zoekresultaten.

Ook het feit dat je concurrenten AdWords gebruiken kan tegen je werken. Ook al sta je op de eerste positie binnen Google, je concurrent kan via AdWords alsnog boven deze positie komen te staan.

Daarnaast blijkt uit onderzoek dat mensen die op een advertentie klikken meer geneigd zijn een aankoop te doen. Door zelf via AdWords te adverteren bereik je ook deze groep.

adwords-browser

Waar worden AdWords-advertenties vertoond?

Binnen AdWords kun je advertenties laten vertonen in het zoeknetwerk (resultaten binnen de zoekmachine van Google), of kiezen voor weergave in het displaynetwerk (advertenties op externe websites). Bij Google adverteer je door het toewijzen van zoekwoorden: een woord of een combinatie van woorden die een Google-gebruiker kan intypen. Op basis hiervan wordt jouw advertentie getoond. Adverteer je in het displaynetwerk, dan worden de advertenties weergegeven op de websites die door Google geïndexeerd zijn.

Erg interessant is de mogelijkheid om bezoekers te kunnen blijven volgen nadat zij op jouw advertentie hebben geklikt. Hebben zij vervolgens niet geconverteerd, dan bestaat de mogelijkheid om hen jouw advertentie nogmaals te laten zien. Daarnaast kun je je advertentie(s) ook vertonen op basis van geografische locatie, zodat je advertentie bijvoorbeeld alleen vertoond wordt in de stad of provincie waar jij de meeste klanten verwacht.

Waarom kiezen vooradOrbit marketing? 

Persoonlijke aanpak

Wederzijds vertrouwen staat voor ons centraal. Op een actieve en persoonlijke manier bouwen wij elke dag weer aan dit vertrouwen door het beste resultaat voor jou te realiseren.

Resultaatgedreven

De online wereld verandert continu. Met onze flexibele en resultaatgedreven mentaliteit spelen we in op de nieuwste ontwikkelingen en zetten we jouw budget optimaal in.

Geen vaste contracten

Bij ons zit je nergens aan vast, want flexibiliteit vinden we erg belangrijk. Je bent helemaal vrij om zelf te bepalen hoe en wanneer je gebruik maakt van onze diensten, zonder verplichtingen.

Meer rendement met geoptimaliseerde campagnes

Het is relatief gemakkelijk om snel even een AdWords-advertentie aan te maken. Toch is de kans zeer groot dat je dan veel meer betaalt dan nodig is. De kosten per klik zijn namelijk afhankelijk van een groot aantal factoren, waaronder de kwaliteitsscore van jouw advertentie(s). Hoe hoger deze score, des te minder je per klik betaalt.

De kwaliteitsscore is onder meer afhankelijk van het doorklikpercentage (CTR), de relevantie van de zoekwoorden en je advertentietekst, maar ook de kwaliteit van de landingspagina speelt een rol. Daarnaast is het mogelijk om de advertenties door A/B-testen steeds verder te optimaliseren. Een dergelijke optimalisatie heeft tot resultaat dat de kosten per bezoeker of conversie sterk zullen dalen. Sterker nog, het 'er even bij' doen van een AdWords-campagne resulteert vaak in campagnes met een negatieve ROI.

Wij zorgen ervoor dat jouw campagnes altijd optimaal draaien waardoor er altijd het maximale uit het onlinemarketingbudget gehaald kan worden.

rendement-adorbit
fd-color
fitmanager-color
ixly-color
stethoscoopspecialist-color
woonzorg-color

Enkele van onze klanten

Meer weten over AdWords optimalisatie?

Wij helpen je jouw AdWords-campagne op te zetten, of een bestaande AdWords-campagne te optimaliseren. Door optimaal ingerichte campagnes en intensief beheer haal je altijd het maximale uit de campagnes en jouw budget. Al onze AdWords-campagnes worden gestuurd op direct resultaat. Hoe relevanter je bezoek, des te meer conversies en omzet je genereert. Kortom, wij doen meer met hetzelfde geld.

Heb je al een Google AdWords account?

Nog niet, Ik wil starten met AdWords / wil info over een andere dienstJa, Ik heb al een AdWords account
Vul hieronder jouw AdWords klantnummer in. Je kunt dit bovenin het AdWords dashboard vinden. Bijvoorbeeld: 123-456-7890.

Waar wil je meer over weten?

Conversie optimalisatieE-mail marketingContent marketingWeb AnalyticsZoekmachine optimalisatie (SEO)Social advertising Ja, ik wil graag de adOrbit nieuwsbrief ontvangen

Daarom adOrbit

  • 30 dagen vrijblijvend uitproberen!
  • Resultaatgedreven
  • Geen vaste contracten
  • Persoonlijke aanpak
  • Proactief hulp & advies

Heb je al een AdWords account?  Probeer ons dan 30 dagen gratis uit!

Wij van adOrbit zijn ervan overtuigd dat wij de expert zijn in het beheren én optimaliseren van AdWords campagnes. Daarom bieden wij je gratis en geheel vrijblijvend aan om ons 30 dagen lang uit te proberen!

✓ Jouw campagnes een maand lang gratis geoptimaliseerd.
✓ Zonder verplichtingen. Je ontvangt uiteraard wel een offerte. 
✓ Resultaatgedreven & persoonlijke aanpak.


Heb je momenteel een actief AdWords account? Ja, ik heb een actief AdWords accountNee, ik heb nog geen account
Helaas, om in aanmerking te komen voor de proefperiode dien je een actief AdWords account te hebben welke ten minste de afgelopen 30 dagen actief is geweest.

Wil je starten met AdWords? Vraag dan vrijblijvend een offerte aan!
Is het maandelijkse klikbudget €1000 of meer? Ja, het klikbudget is meer dan €1000Nee, minder dan €1000
Gefeliciteerd! Je komt in aanmerking voor de proefperiode. Vul het onderstaande formulier in.

Vul hieronder jouw AdWords klantnummer in. Je kunt dit bovenin het AdWords dashboard vinden. Bijvoorbeeld: 123-456-7890. Selecteer het maandelijks klikbudget wat je momenteel besteed.

Door op 'Proefperiode aanvragen' te klikken ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.