Google Ads specialisten

Je hebt een bedrijf en je wilt graag groeien. Meer leads, sales of terugkerende klanten maar hoe doe je dat eigenlijk? Met Google Ads (voorheen AdWords) kun je ze gemakkelijk bereiken. Onze Google Ads specialisten helpen jou met het opzetten en optimaliseren van deze campagnes. Hierdoor heb je altijd het beste resultaat van jouw campagnes.

Naast de Google zoekmachine kun je ook adverteren op Youtube en het Google display netwerk. Gebruik je al Google Ads maar je wilt de campagnes éénmalig laten optimaliseren? Dat kan uiteraard ook!

Google Ads specialist mac screenshot

Wat wij doen in nét geen 2 minuten

Wil je starten met Google Ads maar je weet nog niet precies hoe dit jouw onderneming vooruit kan helpen? Bekijk dan de korte video van 1 minuut en 53 seconden! Wij leggen je uit wat Google Ads is en hoe het jouw bedrijf vooruit kan helpen.

  • Bereik zeer specifieke doelgroepen in de Google zoekmachine, display netwerk of Youtube.
  • Direct meer bezoekers en resultaat
  • Grip op de advertentiekosten

Waarom kiezen vooradOrbit marketing? 

Persoonlijke aanpak

Met alleen adverteren heb je niet per sé meer leads en sales. Naast het optimaliseren van Google Ads campagnes geven wij ook advies over hoe jij je website en onderneming kunt verbeteren.

Resultaatgedreven

Het resultaat is het enige wat telt voor ons. Met Google Ads zijn bezoekers, leads en sales zeer goed meetbaar. Onze Google Ads specialisten doen er alles aan om ervoor te zorgen dat jij het meeste effect haalt uit jouw advertentiebudget.

Geen vaste contracten

Contracten van meerdere jaren? Daar doen wij niet aan! Bij ons kun je op ieder moment gaan en staan waar je wilt. Wil je alleen in specifieke maanden actief zijn? Geen probleem. Wij rekenen alleen kosten als de campagnes aan staan.

Waarom een Google Ads specialist inschakelen?

Het is relatief gemakkelijk om snel even een Google Ads-advertentie aan te maken. Toch is de kans zeer groot dat je dan veel meer betaalt dan nodig is. De kosten per klik zijn namelijk afhankelijk van een groot aantal factoren. Waaronder de kwaliteitsscore van jouw advertentie(s). Hoe hoger deze score, des te minder je per klik betaalt.

De kwaliteitsscore is onder meer afhankelijk van het doorklikpercentage (CTR). Ook de relevantie van de zoekwoorden en je advertentietekst, maar ook de kwaliteit van de landingspagina speelt een rol. Daarnaast is het mogelijk om de advertenties door A/B-testen steeds verder te optimaliseren. Een dergelijke optimalisatie heeft tot resultaat dat de kosten per bezoeker of conversie sterk zullen dalen. Sterker nog, het 'er even bij' doen van een Google Ads-campagne resulteert vaak in campagnes met een negatieve ROI.

Onze Google Ads specialisten zorgen ervoor dat jouw campagnes altijd optimaal draaien waardoor er altijd het maximale uit het onlinemarketingbudget gehaald kan worden. Klik hier voor meer informatie over Google Ads.

spaarvarken met muntgeld

Enkele van onze klanten

fd het financieele dagblad logo kleur
fitmanager logo kleur
Vitstore logo
stethoscoopspecialist logo kleur
Woonzorg Nederland logo kleur